Puszcza Zielonka, Dziewicza Góra

Poniedziałek, 21 września 2009 | dodano: 21.09.2009

Trasa : Kobylnica - Kicin - Dziewicza Góra (143 m npm) - Kamińsko - Zielonka - Głęboczek - Sławica - Rejowiec - Pawłowo Skockie - Kiszkowo - Gniezno - Trzemeszno

Pobudka 4 rano i o 5 ruszyłem pociągiem do Kobylnicy. W pociągu "plebs robotniczy" jak zwykle po prostacku się zachowywał i przedział bagażowy tak zagazowali papierochami że miałem już dość i uciekłem na korytarz.

Niesamowite klimaty... jeszcze przed wschodem słońca

Trochę wpinaczki...

i jestem na Dziewiczej Górze, akurat o wschodzie słońca, ale niestety wieża jest czynna dopiero o 10 :(

Pokręciłem się trochę po okolicy Dziewiczej Góry i w końcu znalazłem słynny zjazd "Killer" - faktycznie dosyć trudny technicznie - głównie przez głęboki piach i dziury.

Głaz upamiętniający pożar lasu

Gdzieś tam na trasie w Puszczy Zielonce

Udało mi się podejść stadko danieli (dzięki Szymon za uświadomienie), ale niestety ciekawej foty nie udało się zrobić

Nad jeziorkiem w Zielonce

Baza paliw w Rejowcu Poznańskim

Na wieży obserwacyjnej w Kiszkowie

Kategoria Inne ciekawe

| 06:39 wtorek, 22 września 2009 | linkuj JPbike - Killerem na dobrą sprawę nie zjechałem w całości bo zawsze się w piachu zakopałem - musiałbym tam na większej prędkości wjechać, ale najpierw trzeba byłoby znaleźć odpowiednią trasę zjazdu, żeby czasami rower nie zrzucił jeźdzca z siodła ;)
Bobiko - dobrze tam z kimś pojechać, ja jak pierwszy raz tam się wybrałem kilka lat temu to tak mi się zabłądziło że myślałem że za dnia nie wyjadę z tych lasów ;)
| 21:59 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Kurde trzeba by odwiedzić te rejony. Ale to juz z kumplem który zna dokladnie te rejony :-)

JPbike
| 20:37 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Ale klimaty ... nie ma to jak właśnie o wschodzie słońca tam kręcić :)
Fajnie że zjechałeś "killerem" - to dla większości okolicznych bikerów (w tym mnie) świetne miejsce to treningów zjazdowych, jak i ścigania podczas MTB Marathonu w Murowanej Goślinie :)
mogilniak
| 18:19 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Jak powiedział, tak zrobił ;) Gratuluję wykonania planu...

Cały Szymon...
| 17:59 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Dzięki Szymon za uświadomienie - na dobrą sprawę też mi na jelenia jakoś to nie pasowało, ale nic innego pod zwierza z porożem nie potrafiłem podpiąć. A to było jakieś większe stadko z młodymi.
Szymon | 15:52 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Ale eleganckie widoki... Niesamowite zdjęcie to przed wschodem Słońca. Super wycieczka. Sebek, wiesz co, to był byk daniela a nie jelenia. Naprawdę duże osiągnięcie, skoro udało Ci się podejść chmarę danieli- bardzo czujnych zwierząt.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zeciw