Rajd rowerowy All For Planet

Sobota, 29 sierpnia 2009 | dodano: 29.08.2009

Rajd rowerowy All For Planet
Trzemeszno - Wilczyn

W końcu jakaś impreza rowerowa w moim mieście - nawet daleko nie miałem na punkt zbiórki, gdyż wszystko mogłem podglądać z okna w mieszkaniu.
Rajd został zorganizowany ze względu na modernizację infrastruktury rowerowej Powidzkiego Parku Krajobrazowego.
Na miejscu stawiłem się o 10. Ilość rowerzystów (ponad 300) pozytywnie mnie zaskoczyła - oczywiście było sporo znajomych osób Maciej, Mogilniak, Orzel, Szymon, Karolina i inni mniej ważni ;)

Każdy z uczestników dostał koszulkę, aktualną mapę szlaków rowerowych okolicy, gadżet odblaskowy i flaszkę z wodą

Ruszyliśmy o 10:40 - do pokonania odcinek liczący 37 km Trzemeszno - Wilczyn.
Takiej ilości rowerzystów Trzemeszno nie widziało od czasu powstania...

Jechaliśmy przez pola...

pagórki...

i lasy.

Humory dopisują bo fajnie tak jechać w grupie :)

Przy "Grubym dębie" dłuższy postój i przy okazji pomiar pasa u grubasa ;)

Dalej w drogę...

Aż w końcu zajechaliśmy do Wilczyna, gdzie rozpoczął się piknik i można było sobie zjeść gratisowo kiełbasę z grilla, grochówkę, bigos, ogóra kiszonego...

i wypić napój energetyczny.
Takiego cuda to ja jeszcze nie piłem :)

Można też było posłuchać i potańczyć przy całkiem fajnych rytmach zespołu "Republika Czadu - Street Team"

Później jeszcze coś się tam działo ciekawego - jakieś konkursy itp., ale zwinęliśmy się wcześniej i 5 osobową grupką (Mogilniak, Maciej, Orzeł, Szymon i Ja) udaliśmy się do Ostrowa na nasz rytuał chyba już na stałe wpisany do kalendarza - "Zakończenie wakacji z sielawą" - przy smażonych rybach, hamburgarach i piwku zakończyliśmy umowny okres wakacyjny...

Ruszyliśmy dalej i niestety za Wylatkowem musiałem się od chłopaków odłączyć, gdyż miałem zamiar sobie jeszcze poplażować trochę w Skorzęcinie. Niestety z plażowania nic nie wyszło, gdyż na plaży było dosyć zimno i na dodatek po wjechaniu na molo usłyszałem pssss... i trzeba było załatać dziurę w tylnej dętce. Pokręciłem się chwilę po Skoju i ruszyłem do domu przez Ostrowite.
Przed Trzemesznem dopadłem Wojtka wracającego z kolegą z rajdu - doczepiłem się do nich, pogadaliśmy trochę i trzeba było kręcić dalej - na liczniku 88 km, a ja powiedziałem sobie dziś rano że nie wracam do domu jak nie pojawi się tam liczba 100 - pokręciłem więc po okolicy miasta i dopiąłem swego.

I niestety zakończył się ten sympatyczny dzień...

Kategoria Inne ciekawe

jubilat2
| 13:27 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj ohoho W 56 sekundzie na prawo od niebieskiego to jestem ja na jubilacie2!!! Cały dzień pamiętam ze szczegółami! Koszulki, mapy i mega wielki ręcznik allegro mam do dzisiaj!
Chętnie powtórzyłbym taki rajd!
Weronika91
| 20:33 niedziela, 13 września 2009 | linkuj Oby więcej takich rajdów:) Pozdrawiam uczestników:)
Darecki
| 20:39 wtorek, 1 września 2009 | linkuj Frekwencja wali na kolana :-)
jurasek
| 18:36 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj a ja sobie słucham Republika czadu
pozdrowerek
Karolina | 10:03 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj co racja to racja...tyle ludu i było naprawdę fajnie:) poraz pierwszy bylam na takim rajdzie i kto wie...może nie ostatni:) Sebek dziękuje za uwzględnienie mnie w notce:) pozdrowienia...a filmik jest zajebiaszczy :D
mogilniak
| 07:10 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj Jest głód takich imprez...
Filmik fajny, zwłaszcza 1:30 :))
miciu22
| 06:53 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj Ale luda się zjechało :O Ale widać, że zapotrzebowanie na takie imprezy jest :)
1:30- Mogilniak unika katastrofy w ruchu lądowym i..... znika :D
Maks
| 06:44 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj Super imprezka w moich klimatach ;)
pozdrawiam
MARECKY
| 05:15 niedziela, 30 sierpnia 2009 | linkuj Super impreza. I ta frekwencja :-O.Pozdrower.
orzel
| 23:33 sobota, 29 sierpnia 2009 | linkuj Haha, filmik dobry :D Orzeł wymiata w 55 sekundzie <lol2> A sielawka była mniami :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa adros