Mogilno, Duszno

Środa, 19 sierpnia 2009 | dodano: 19.08.2009

Do Mogilna w odwiedziny. Później wyskoczyłem w Mogilnie na kebaba i pokręciłem się chwilę po mieście spotykając przy okazji Mogilniaka mykającego z pracy do domu - chwilę pogadaliśmy i trzeba było jechać dalej. Powrót do domu przez punkt widokowy w Dusznie - piękna widoczność dzisiaj była.

W parku mogileńskim trafiłem na gęś egipską - w Polsce ptak ten jest spotykany bardzo rzadko, gdyż występuje on w dolinie Nilu, od Sahary do Syrii, oraz w Algierii i Tunezji czyli całkiem spory kawał od Polski.

A to nie wiem co to jest - w książce o ptakach nic na ten temat nie mam. Może to kaczka domowa?

vanhelsing
| 10:52 czwartek, 20 sierpnia 2009 | linkuj Nóżki ta gąska ma fajne, różowiutkie jak u flamigna :)
Karolina | 23:23 środa, 19 sierpnia 2009 | linkuj Kaczuszki są śliczne:) ale ta biała ładniejsza taka szlachetna:)
mogilniak
| 18:54 środa, 19 sierpnia 2009 | linkuj Muszę na tę gęś egipską jutro zapolowac. Aparatem oczywiście :)
A ten drugi drób, to...hmmm... wygląda jak zwykła wiejsca kaczuszka, idealna na czerninę lub upieczenie z jabłkami i majerankiem ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso