Przygotowania do wyjazdu na Bornholm / Gniezno / Gołąbki

Wtorek, 21 lipca 2009 | dodano: 21.07.2009

Przygotowania do wyjazdu na Bornholm

27 lipca - wyjazd do Kołobrzegu (ktoś z Bikestatowiczów miałby może możliwość mnie przenocować na ogródku? - jakby co czekam na info)
28 lipca - o 7 rano wypływam promem na Bornholm, na miejscu dołączam się do Agenciary i Roksany
29-30 lipca - Bornholm
31 lipca - o 17 wypływamy promem do Kołobrzegu, nocne wałęsanie się po Kołobrzegu
01 sierpień - powrót do domu

a później 2 lub 3 sierpnia wypad z rowerem w góry w rejon Masywu Śnieżnika lub w czeskie Jesenniki. Po powrocie z gór jeszcze jakiś dalszy wypad się wymyśli - może na Wolin.

Wypad do Gniezna. Najpierw odwiedziłem w pracy Mogilniaka i przy okazji chciałem zobaczyć te słynne vetrowskie dzikie króliki - niestety na mój widok wszystkie się pochowały. Później do kantoru zakupić duńskie korony, a następnie na stację PKP zakupić bilet Regio Karnet, dzięki któremu bardzo tanio będę mógł dojechać (18 zł), wrócić z Kołobrzegu i zostanie jeszcze na daleki wypad na inny dzień (bilet zasponsorowany przez buraków wyrzucających śmieci na pobocza - z nakrętek od Pepsi udało się zarobić ponad 50 zł (dzisiaj w ogóle obfite zbiory były - na odcinku 90 km znalazłem 28 nakrętek od Pepsi))
Po południu wypad nad jezioro do Gołąbek trochę popływać.

Dzisiaj dotarł osprzęt na wyjazd - sakwy Crosso Dry. Jeszcze za namiotem czekam.