Trzemeszno, przymusowy długi "urlop" od rowera

Wtorek, 10 sierpnia 2021 | dodano: 23.08.2021

Do Trzemeszna w odwiedziny. W drodze powrotnej całkiem przypadkowo trafiłem na wielkie pole słoneczników :)

Po powrocie do domu, jeszcze mało mi było rowerowania, pogoda zrobiła się super więc pojechałem na żwirownię na Kokoszkach na zachód słońca.
Rower odłożyłem na bok i zacząłem szukać ciekawego kadru do "samojebki" - kadr wyszedł taki że wlazłem w jakąś dziurę, w kolanie chrupnęło i leżę gdzieś tam na dole w kukurydzy z uszkodzonym kolanem, zastanawiając się jak dotrzeć do telefonu aby wezwać pomoc.

Coś "popsuło się" w środku kolana i nie wygląda to dobrze - zanosi się na dłuuuugą przerwę :(

Gość | 12:54 poniedziałek, 19 września 2022 | linkuj No tak, wszystko zgodnie z mottem NFZ-u: "Czas leczy rany". ;-) Dobrze wiedzieć, że jednak jest już OK. W takim razie trzymam kciuki za wygospodarowanie sił/czasu na kolejne wpisy. Dawały mi kopa, gdy z różnych powodów spadało moje zainteresowanie rowerowaniem. Byłem zawsze pełen podziwu dla Twojej umiejętności odnajdywania piękna wokół (tam na miejscu - bez pogoni nie wiadomo dokąd), żmudnego kręcenia mnóstwa kolejnych kilometrów (regularnie), czy znajdowania części/wyposażenia, które nie kosztuje miliona monet. :-)
| 19:49 niedziela, 18 września 2022 | linkuj Dziękuję bardzo. Z nogą jest jak najbardziej OK - stał się jakiś cud bo naprawiła się sama bez potrzeby operacji (chociaż ten uraz sam się niby nie naprawia) - metoda leczenia NFZ na cierpliwość pacjenta jak widać działa cuda ;).
Na rowerze już po miesiącu jeździłem i jeżdżę nadal tylko niestety prowadzenie bloga zawiesiłem. Ostatnio myślałem że jakieś podsumowanie chociaż na koniec roku wrzucę, żeby odwiedzający bloga nie martwili się za bardzo.
Gość | 17:20 niedziela, 18 września 2022 | linkuj Cześć, zaglądam tu dość regularnie. Jesteś dla mnie inspiracją. :-) Przede wszystkim życzę zdrowia. Czy po roku już jest OK? Są jakieś widoki na dalsze rowerowanie i blogową aktywność?
timo1990
| 10:32 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Skłania mnie to do refleksji. Jesteś osobą, która od wielu lat jest aktywna. Można by pomyśleć, że stawy są w dobrej kondycji. Wystarczy jeden niefortunny step nogą i taka przykra sprawa. Szybkiego powrotu do zdrowia!
| 10:07 wtorek, 7 września 2021 | linkuj Dzięki. Niestety kontuzja na tyle poważna że jakakolwiek aktywność fizyczna może dopiero za pół roku jak sprawnie pójdzie :(
| 11:51 niedziela, 5 września 2021 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia i kręcenia na rowerze!
piotrp
| 11:47 wtorek, 31 sierpnia 2021 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia. A poza tym i u mnie coś się popsuło w lewym kolanie z boku bo boli, i dłuższych wyjazdów nie robię.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina