Miasto... nowa korba od Chińczyków

Wtorek, 23 marca 2021 | dodano: 29.04.2021

Od rana przesiadywanie w warsztacie i przygotowywanie roweru do sezonu wiosennego.
Założyłem nową kasetę i łańcuch oraz nową korbę JianKunS3 z zewnętrznymi łożyskami zakupioną u Chinoli na Aliexpress. Cena 35$ (130 zł) wraz z łożyskami. Niestety został tylko kolor ramion czerwony - czarne się akurat skończyły jak zdecydowałem się na zakup. Wykonanie korby rewelacja - nie ma czego się przyczepić.
Przy montażu jednak nawalczyłem się ze spadającym łańcuchem z kółeczka przerzutki (zleciało kilka godzin na szukaniu przyczyny) - jak się okazało przyczyną było stosowanie się do instrukcji montażu korb H2 i "prawidłowe" założenie podkładek dystansowych. Trzeba było zrobić to nieprawidłowo, jedną podkładkę wywalić i problem zniknął.

Po jazdach testowych jest rewelacja. Niedługo całe Shimano porzucę - w drodze są już kolejne egzotyczne części od Chinoli: kaseta, łańcuch, amortyzator, hamulce.

Ruszyła budowa gnieźnieńskich basenów zewnętrznych :)