Miasto

Sobota, 30 stycznia 2021 | dodano: 31.01.2021

Nad ranem sypnęło śniegiem do tego delikatny mróz więc grzechem byłoby nie pojeździć sobie rowerem.
Pokręciłem się po obrzeżach miasta, gdzie ręka ludzka nie tykała się piasku i soli bo tam klimat był zimowy

K2 na Goczałkowie :P

W Lesie Miejskim klimat cudowny, ale pod śniegiem tkwią błotniste pułapki - trzy razy się wrąbałem w głęboką kałużę przykrytą cienkim lodem i śniegiem.

Gość | 08:34 poniedziałek, 1 lutego 2021 | linkuj O kurcze ...ambitne i odważne plany widzę:) ale skromniutko skoro tylko po pampersa , ja obawiam się ,że pielucho-majtki by mi nie starczyły hehe .
| 05:59 poniedziałek, 1 lutego 2021 | linkuj piotrp - wszystkie drogi i chodniki w mieście powinny być takie zapomniane poza tymi głównymi drogami.

Gość - na Orlą się szykuję w tym roku, ale przedbiegi to do sklepu po pampersa będzie trzeba zrobić :P
Gość | 21:26 niedziela, 31 stycznia 2021 | linkuj W lesie jest zawsze pięknie, zawsze cudny klimat, bez względu na porę roku:) ;)
Widzę, że ktoś tu już swoje K2 zdobył ;) hehe
Granaty juz masz za sobą...
Seba może to przedbiegi przed Orlą ? :) ;)
piotrp
| 12:52 niedziela, 31 stycznia 2021 | linkuj Też dziś jeździłem, po takich zapomnianych drogach. Moja relacja wkrótce.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iinud