Miasto... pechowy dzień

Wtorek, 20 października 2020 | dodano: 26.10.2020

Od rana siadłem w warsztacie do roweru i wymieniłem koło na jesienno/zimowe, przy okazji zmieniłem kasetę i łańcuch na coś z zapasu używek - padło na Campolagno C9, które muszę w końcu zajechać - ma już nakulane ponad 11 tys. km. - mało rozciągnięty, ale wnętrzności już na wykończeniu.
Po zrobieniu wszystkiego wyskoczyłem na rower... ale nie pojeździłem za długo - po 5 km rower odmówił posłuszeństwa - okazało się że odpadło kółeczko od przerzutki tylnej. Poszukiwania wszystkich elementów trochę trwały, ale udało się wszystko odnaleźć. Wygląda na to że śruba mocująca kółeczko się sama wykręciła.
Zmontowałem całość i wróciłem do domu - odechciało mi się jeździć.

Pod wieczór wyskoczyłem jeszcze raz na rower i po paru kilometrach znowu ta sama sytuacja - poszukiwania wszystkich elementów zakończyły się sukcesem i wróciłem nie musząc prowadzić roweru :)

| 19:28 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj grigor86 - perfekcyjnie będzie działało na wiosnę - na jesień i zimę szkoda zakładać mi nowy napęd :P
| 19:23 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Ale jak juz sie wszystko złoży i to działa bezszelestnie to wtedy jest satysfakcja i kasa w kieszeni.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo