Most w Marcinkowie, Duszno

Niedziela, 14 czerwca 2020 | dodano: 21.06.2020

Rower zabrałem ze sobą do Trzemeszna, więc o 8 rano wyskoczyłem już na objazd starych terenów w mieście.

W Trzemesznie obrodziło makami - znalazłem trzy miejsca gdzie rosło mnóstwo tych kwiatów.

Objechałem sobie też miasteczko ruchu drogowego, które powstało na blokach i przejechałem wszystkie uliczki... oczywiście zgodnie z przepisami ruchu drogowego ;)

Po południu wybrałem się na nieczynną linię kolejową Mogilno - Orchowo, zobaczyć jak ekipa Mogileńskiego Stowarzyszenia Sympatyków Kolei oczyściła szlak i trzeba przyznać że odwalili dobrą robotę :)

Głównym punktem wycieczki był oczywiście most kolejowy w Marcinkowie nad rzeką Mała Noteć.

Dawno mnie tu nie było więc przejście przez most dostarczyło ponownie dużej dawki adrenaliny - początek nogi z waty, serce w gardle, ale po jakimś czasie udało się oswoić z wysokością.

Klip video na moście:

W Wylatowie ogromne połacie cebuli, groszku i jakiś innych warzyw... nad całością dzielnie czuwał ten z drugiego planu, który cały czas się kiwał na boki :P

Z Wylatowa pognałem na Chabsko, Izdby i tam od tyłu wjechałem na Wał Wydartowski odwiedzić punkt widokowy w Dusznie.

Widoki dzisiaj eleganckie :)

Gdzieś tam na wschodzie nieźle nastawiali elektrowni wiatrowych.

Zjazd z Wału Wydartowskiego bardzo szybki bo nie dość że z góry to z wiatrem :)