Lubcz... sprawdzenie serwisówki przy S5

Piątek, 7 lutego 2020 | dodano: 20.02.2020

Wybrałem się w końcu w kierunku Rogowa obadać nowe drogi serwisowe powstałe po otwarciu nowego odcinka drogi ekspresowej S5.

Plaża w Głęboczku po uprzątnięciu wiatrołomów po pamiętnej wichurze wygląda goło, ale w sumie nie jest źle - lepiej widać teraz jezioro z góry :)

Nowe serwisówki przy "nowym" odcinku S5 - do samego Lubcza jedzie się super.

Przed samym Lubczem pechowo trafiłem na asfaltowanie ostatniego odcinka serwisówki - musiałem przez Rezerwat Mięcierzyn objechać jezioro i dopiero tam wjechać na widoczny wiadukt.

Miałem wracać serwisówkami po drugiej stronie drogi ekspresowej, ale znak drogowy wskazywał że do Trzemeszna jest 14 km więc stwierdziłem że wrócę przez Trzemeszno z przerwą na obiad. Podejrzanie blisko mi się wydawało, ale ze znakiem nie zamierzałem dyskutować. Po przejechaniu 5 km ukazał mi się znak Trzemeszno 19 km i psycha siadła - resztki energii i wmordewind spowodowały że ostatkiem sił udało mi się dojechać do Trzemeszna. Tam u rodziców obiad postawił mnie na nogi i przy zachodzącym słońcu wróciłem do Gniezna.