Krzyżówka... zakończenie sezonu 2019

Niedziela, 29 grudnia 2019 | dodano: 04.01.2020

Na Krzyżówkę pojeździć po lasach

Z tym dniem zostałem zmuszony zakończyć (przeziębienie) rowerowy sezon 2019, więc czas na małe podsumowanie.
Sezon 2019 po prostu był... jazda na rowerze cały czas sprawia frajdę, ale jest jakoś inaczej - brakuje mi coś cały czas zapału na dalsze wypady i nawet prowadzenie na bieżąco zapisów w Excelu i na Bikestacie mi nie wychodzi (ale pocieszam się bo widzę że nie tylko ja mam z tym problem), chociaż po czasie daję jeszcze radę je ogarnąć. Chciałem nawet przywrócić zdjęcia ze starszych wpisów, które poginęły na zapomnianych serwerach, ale niestety zabrano w Bikestacie bardzo ważną opcję - Import bazy danych.
W głowie rodzą się cały czas jakieś fajne pomysły na wypady, ale ciężko z ich realizacją. Na szczęście rower cały czas spisuje się całkiem dobrze mimo że niektóre części mają już po 60-90 tys. km przebiegu (jedyne awarie w tym sezonie to czterokrotna potrzeba łatania przebitej dętki). Pojawiają się myśli o zmianie rowera na jakiś inny, nowszy model jednak zazwyczaj zimnym prysznicem są nowe pomysły wprowadzane do świata rowerowego, które kompletnie mi się nie podobają. Upadków na rowerze w tym roku nie było.

Ilość przejechanych kilometrów : 5484,80 km
Czas jazdy : 288 godzin i 12 minut
Ilość dni na rowerze : 159 dni wyjazdowych
Średni dystans na dzień rowerowy : 34,50 km
Średnia prędkość w sezonie : 19,03 km/h
Najdłuższa wycieczka sezonu : 139 km (nad Lazurowe Jezioro w Koninie)
Ilość wyjazdów powyżej 100 km : 3 razy
Ilość wypadków : 0

| 20:57 niedziela, 5 stycznia 2020 | linkuj Sebek pamiętaj, że rower to rzecz która nas definiuje - obyś chłopie jeździł jak najdłużej!
| 19:46 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj jubilat2 - haha to był jeden z lepszych wypadów w tym sezonie :) i nowe doświadczenia: (z)rowerem po wodzie na żaglówce ;)
jubilat2
| 16:37 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj w 2019 do statystyk Podróż rowerem na żaglówce ;p
| 06:10 wtorek, 31 grudnia 2019 | linkuj Maniek - na serio jeszcze nie trafiłeś do tego miejsca? Ten pener z 3-4 lata już tam stoi.
| 23:15 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Trochę po tych lasach jeżdżę, ale tego penera z psem jeszcze nie widziałem :D
| 21:19 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Nie ma to jak las.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa podni