Września

Wtorek, 30 kwietnia 2019 | dodano: 30.04.2019

Wybrałem się na przejażdżkę zobaczyć co się dzieje na Lawendowych Zdrojach - okazało się że nic się nie dzieje. Dobrze się jechało w kierunu południowym (za sprawą wiatru) to stwierdziłem że zajadę do Wrześni, gdzie mnie dawno nie było.

We Wrześni objechałem zalew, zrobiłem rundkę na karkołomnych zjazdach zapomnianego i zapuszczonego Małpiego Gaju, wjechałem na górkę, objechałem park, sprawdziłem jak idą przygotowania do koncertowej majówki na Rynku, pooglądałem sobie budowy nowych bloków i tyle atrakcji.

Słodki wiewiórek z wrzesińskiego parku

Powrót przez Wódki, bez wódki... ale za to dostałem informację o wygranej w Blikomani :)

W okolicach Mierzewa na polach króluje rzepak :)

Pałac w Mierzewie

Niesamowite że to się jeszcze trzyma :D

| 18:42 wtorek, 7 maja 2019 | linkuj mogilnia - przejąłem szczęście w grach losowych od taty. Może trzeba gdzieś o jakiś samochód zagrać :)
| 20:15 poniedziałek, 6 maja 2019 | linkuj Wiewór najlepszy!
mogilniak | 06:09 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Z tymi wygranymi różnymi, to się chyba urodziłeś :)
mogilniak | 06:07 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Takich slodkich wiewiórków to codziennie z 5 spotykam w drodze do pracy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa staws