Trzemeszno, Wał Wydartowski

Czwartek, 25 kwietnia 2019 | dodano: 25.04.2019

Planowałem dzisiaj wypad na Piłę, ale wczoraj wyskoczyła sprawa do załatwienia, więc już o 7 rano pognałem na Trzemeszno, a później przez Folusz, Cytrynowo do Lubinia. Pogoda dzisiaj wyborna - prawie lato.

Rzepak zaczyna kwitnąć :)

W Lubiniu na plaży...

Z Lubinia pognałem przez Loranc (na 1 km odcinku pojawił się nowy dywanik asfaltowy) na punkt widokowy do Duszna, gdzie dawno mnie nie było.

Z wieży miałem okazję poobserwować małą trąbę powietrzną.

Powrót do Gniezna przez Kozłowo i Strzyżewo Kościelne.

W Kozłowie żuraw uwił sobie gniazdo prawie przy samej drodze - oj będzie się stresował :)

Gęgawy doczekały się już młodych.

| 19:44 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj jelon85 - on ogólnie sobie upodobał tą okolicę bo zawsze co roku w tym miejscu widzę je z młodymi całkiem blisko drogi.
piotrp
| 15:16 sobota, 27 kwietnia 2019 | linkuj W zeszłym roku podobną trąbę powietrzną właśnie w okolicach punktu widokowego dane mi było też zobaczyć.
| 20:41 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Normalnie jak w national geographic ;-)
anka88
| 20:27 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Świetne foty. Trąba powietrzna niczym małe tornado :))
| 22:41 czwartek, 25 kwietnia 2019 | linkuj Pogodę trafiłeś rewelacyjną!
Aż mi się nie chce wierzyć, że ten żuraw w takim miejscu zrobił sobie gniazdo. Zawsze uznawalem te ptaki za bardzo płochliwe a tu widać, że zwierzaki wychodzą coraz bliżej ludzi:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alneg