Miasto

Środa, 26 grudnia 2018 | dodano: 30.12.2018

Poświąteczny objazd Gniezna... fajnie zobaczyć tyle ludzi na ulicach (za plecami było ich całkiem sporo) :)

Z tym dniem zakończyłem rowerowy sezon 2018, więc czas na małe podsumowanie...
Sezon 2018 zdecydowanie jest najsłabszym sezonem odkąd prowadzę zapiski. Nowych rekordów osobistych nie odnotowałem, startów w zawodach również, kilka fajnych wyjazdów udało się zrobić, ale zdecydowanie było to zbyt mało tym bardziej że aura w tym roku była wyborna. Na szczęście rower spisywał się całkiem dobrze - przez cały rok trafiły się dwie niewielkie awarie sprzętowe w postaci pękniętej szprychy w tylnym kole i pękniętej linki od przerzutki i raz zmuszony byłem łatać dziurę w dętce. Upadek na rowerze zaliczyłem jeden, ale na szczęście niegroźny.

Ilość przejechanych kilometrów : 5307,82 km
Czas jazdy : 270 godzin i 31 minut (tj 11 dni 6 godzin i 31 minut)
Ilość dni na rowerze : 181 dni wyjazdowych
Ilość wyjazdów : 185 razy
Średni dystans na dzień rowerowy : 29,32 km
Średnia prędkość w sezonie : 19,62 km/h
Najdłuższa wycieczka sezonu : 304,07 km (nad Morze Bałtyckie - Wyspa Sobieszewska)