Zaciskom Dartmoor Bolt-On mówię NIE...

Niedziela, 26 kwietnia 2009 | dodano: 26.04.2009

Najpierw nad jezioro w Gołąbkach poplażować i popływać w jeziorze (woda już odpowiednia do kilkunastominutowego pływania). Dojazd na Gołąbki był znowu rekordowy - z dosyć mocnym wiatrem średnia wyszła ok 31,5 km/h. Za to powrót do domu był pod masakryczny wmordewind. Później pojeździłem dookoła miasta i w pewnym momencie stwierdziłem że coś mało powietrza zrobiło się w tylnym kole - zapewne przebita dętka. Wróciłem do domu i wziąłem się za naprawę i jakież zdziwienie jak okazało się że dętka jest w całości, żadnej dziury nie ma - nie mam pojęcia w jaki sposób tyle powietrza zeszło. Założyłem koło i pojechałem dalej kręcić po mieście.
Dzisiaj straciłem zaufanie do zacisku koła na imbusa Dartmoor Bolt-On. Kilka dni temu go założyłem i skręciłem go odpowiednio mocno, a dzisiaj mi puścił jak rower leżał na słońcu. Całe szczęście że koło tylne wyleciało z haków w momencie jak ruszałem z miejsca bo mogło się skończyć tragicznie. Po powrocie do domu natychmiast wymieniłem to ładne dziadostwo na zwykły zacisk z ramieniem.

sznib
| 06:09 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Ja Boltów używam od kilku lat i żadnych problemów...
| 00:07 poniedziałek, 27 kwietnia 2009 | linkuj mogilniak - to widzę że z tym powietrzem dzisiaj jakieś niewyjaśnione zjawisko było :)

Gerus - tak źle jak w Kleczewie nie było, bo tutaj tylko się poluzowało... wystarczyło skręcić i można było jechać dalej. A tam zacisk umarł ze starości :)
Gerus | 22:58 niedziela, 26 kwietnia 2009 | linkuj powtórka z Kleczewa?:D
mogilniak
| 21:33 niedziela, 26 kwietnia 2009 | linkuj Z powietrzem, to miałem dzisiaj podobnie... wydawało mi się, że złapałem panę, bo dośc szybko sporo zeszło. Dopompowałem dalsze 50km bez problemów.
Z zaciskami faktycznie fart miałeś.
Nie mam zaufania do takich wynalazków... Nawet tradycyjne zaciski mi się podejrzane wydają :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ynieo