Duszno

Wtorek, 16 października 2018 | dodano: 21.10.2018

Wybrałem się do Trzemeszna i przeżyłem lekki szok na to co się dzieje przed wyborami. W gminie Trzemeszno przez miesiąc zmiany nie do poznania... za Kujawkami wylany świeży asfalt na polnej drodze, w parku brama jak by na rezydencję do biznesmena się wjeżdżało, ulica Borowskiego wyłożona kostką.

Jadąc przez lasy rozejrzałem się za grzybami, ale jedyne co znalazłem to 2 sowy na skraju drogi.

Wpadłem do rodziców na kawkę i ruszyłem dalej na Duszno... i tu zaskoczenie bo na wypad na najwyższy punkt powiatu gnieźnieńskiego zdecydowała się Mama :)
W Kierzkowie kolejne zaskoczenie bo pojawił się piękny równy asfalt, który się ciągnie aż do zabytkowej kuźni (i biegnie dalej aż do końca Wydartowa).

Dojazd na punkt widokowy poszedł nam całkiem sprawnie. Dawno mnie tu nie było.

Niestety widoki dzisiaj bez rewelacji... w oddali duże zamglenie i drzewa w tej okolicy nie nabrały jeszcze pełnego kolorytu.

Wybitnie ciepła jesień rozbudziła skowronki, które śpiewały jak by była wiosna :)

Powrót do Trzemeszna i dalej zaraz na Gniezno przez Kozłowo.
W Strzyżewie Paczkowym trafiłem na pole pełne fioletowych kwiatów. Co to może być?

| 20:29 środa, 24 października 2018 | linkuj Trochę tych asfaltów położyli :D Przydałoby się na Kujawkach zrobić łącznik asfaltowy koło jeziora Modrze. Byłaby fajna alternatywa na jazdę szosą do Gniezna.
| 20:01 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Coś wspaniałego z tym skowronkiem. Ponoć zdarza się skowronkom zimować w Polsce od kilku lat, kiedy zimy nie były tak mroźne. Ale, że udało Ci się go tak blisko podejść to szok!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi