Warszawa - bulwary nad Wisłą

Piątek, 24 sierpnia 2018 | dodano: 30.08.2018

Do Warszawy na Bulwary Wiślane.

Dojazd z Łomianek przez Lasek Młociński standardową trasą.

Jedno skrzyżowanie z ślimakami pokonane z małym błądzeniem, czas na kolejne - drogi rowerowe wiją się we wszystkich kierunkach na dole i na górze :P

Na Żoliborzu w końcu zaczynają się bulwary, więc już dalsza droga biegnie cały czas z widokiem na Wisłę.

Przy okazji przejściem podziemnym dostaję się na drugą stronę Wisłostrady, aby obejrzeć park fontann... jest efektownie, ale pełny efekt można zobaczyć dopiero wieczorem.

Bulwary robią na mnie przeogromne wrażenie - co chwila jakieś atrakcje, miejsca rekreacji i odpoczynku.

Przy Wiśle można jechać aż do Grubej Kaśki.

Robię nawrotkę i wjeżdżam na Most Łazienkowski aby przejechać na drugą stronę Wisły - oczywiście dla rowerów zrobiony jest super przejazd pod ulicą.

Na drugiej stronie ze ścieżkami rowerowymi trochę gorzej, ale udaje mi się dostać pod Stadion Narodowy bez zjeżdżania na ruchliwe ulice.

Wielka plaża pod mostem Poniatowskiego.

Park Praski

Na każdym kroku napotkać można wypożyczalnie rowerów - Veturilo.

Mostem Świętokrzyskim wracam na drugi brzeg i ponownie zachwycam się infrastrukturą bulwarów, która po prostu jest na światowym poziomie.

Wracam przez Kępę Potocką gdzie natrafiam na tor rowerowy na którym startowałem 18 lat temu w super zawodach rowerowych Prince Polo XXL Rowerowe Szaleństwo.

Lasek Młociński zawsze pachnie dymem z ognisk - jest tu wiele miejsc, gdzie można sobie na legalu zrobić ognisko.

Całość trasy przejechałem ścieżkami rowerowymi nie musząc w ogóle zjeżdżać na ulice :)

Wieczorem już bez rowera ponownie na fontanny na pokaz multimedialny

Mapa trasy:

Kategoria Inne ciekawe

| 21:02 niedziela, 2 września 2018 | linkuj Ekstra nad tą Wisłą. I pomyśleć, że niespełna 10 lat temu spędziłem tam pół roku w delegacji. Tylko jeszcze wtedy nie jeździłem rowerem :-(
| 20:14 sobota, 1 września 2018 | linkuj Warszawa zawsze mi się podobała i robiła ogromne wrażenie - porównaj sobie teraz ten nasz Poznań :-)
anka88
| 19:52 sobota, 1 września 2018 | linkuj Faktycznie, atrakcji co niemiara. Fajny pomysł na wycieczkę. Super zdjęcia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tylem