Skorzęcin

Piątek, 20 lipca 2018 | dodano: 10.08.2018

Do Skorzęcina poczuć letni klimat. Dojazd przez Witkowo aby przetestować nową ścieżkę rowerową (asfaltową) biegnącą od Chłądowa do samej wsi Skorzęcin. Trzeba przyznać że zrobili kawał dobrej roboty chociaż szkoda że wzdłuż drogi, a nie wariantem innym.

W Skoju tłumy okropne jak na piątek w południe. Stwierdziłem że w takich warunkach nie ma sensu siedzieć.

Miałem opcję pojechać na dziką plażę ale okazało się że poziom wody jest tak wysoki że plaża cała pod wodą.

To pojechałem zobaczyć na Wylatkowo, ale okazało się że plaża tam jest bardzo mała, a że do kąpieli w ten okropny upał mnie ciągnęło to wróciłem ponownie do Skoja i rozłożyłem się na molo gdzie okazało się że jest bardzo dużo miejsca i nikt po głowie i nogach mi nie będzie chodził.

| 19:52 poniedziałek, 20 sierpnia 2018 | linkuj Podobna ścieżka rowerowa zrobiona jest od Strychowa w kierunku Owieczek...
| 20:59 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Ale narodu :-D Wolę nie wiedzieć co tam się dzieje w niedzielę :-D
| 21:50 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Szok! Ile tam wiary?!
| 07:32 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj micor - o dziwo się da i nawet popływać można spokojnie bo w Skoju 99% ludzi poza pas się nie zanurza :D
micor
| 19:02 piątek, 10 sierpnia 2018 | linkuj Po "letni klimat" to nie do Skoja Sebciu- tam jak widzisz wuchta wiary, wuchta parawanów itp. Wypocząć się nie da :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zesla