Miasto

Wtorek, 3 kwietnia 2018 | dodano: 06.04.2018

Ponad pół dnia spędziłem w piwnicy na majstrowaniu przy rowerze. Zachciało mi się zmian w rowerze - wymyśliłem sobie kierownicę giętą - po zamontowaniu okazało się to kiepskim pomysłem - rower jakoś beznadziejnie wyglądał i miałem ogromny problem pomieścić gadżety na kierownicy. Potwornie wkurzony postanowiłem wrócić do prostej kierownicy, która okazuje się zdecydowanie bardziej funkcjonalna - ale żeby było coś inaczej to wyrzuciłem rogi... zobaczymy jak mi się bez nich będzie jeździć.
Przy okazji zmieniłem przerzutkę tylną, pancerze, linki, klocki hamulcowe i łańcuch z kasetą. Klocki hamulcowe coś szybko zajechałem w tym roku - po 6000 km były zajechane prawie całkowicie, a zazwyczaj robiłem na nich jeszcze raz tyle.

Arnoldzik
| 19:08 sobota, 7 kwietnia 2018 | linkuj Powiem tak, czasami mam podobnie hihihihi raz się nie uda, ale jak się drugi raz uda to zaciesz mam nieziemski. Bowiem czasami jeden ząb w trybach albo bajkowy gadżet sensu temu rowerowaniu nadać potrafi ;)
| 20:45 piątek, 6 kwietnia 2018 | linkuj Sora dedykowana jest do rowerów szosowych, ale to idealna przerzutka do górala... swego czasu była nawet bardzo popularna w rowerach zjazdowych.
| 20:04 piątek, 6 kwietnia 2018 | linkuj Niezły misz-masz osprzętowy :-) Ale jak działa to jazda!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie