Do dziadka umyć rower

Wtorek, 14 kwietnia 2009 | dodano: 14.04.2009

Rana ma się już w miarę dobrze więc spokojnym tempem wybrałem się do dziadka aby umyć rower (ostatnio szczotkę z wodą i płynem rower widział 9 miesięcy temu) i następnie będę musiał przesmarować i wyczyścić dokładniej co trzeba oraz wymienić kilka części na wiosenno/letnie bo cały czas jeszcze jeżdżę na jesienno/zimowych.
Wczorajszy dzień przyniósł ze sobą koniec okresu gwarancji na ramę... :(

Po południu wyskoczyłem posiedzieć na plaży nad jeziorem w Gołąbkach. Gdyby nie gojąca się rana to bym rozpoczął z dniem dzisiejszym sezon kąpielowy w jeziorze.

mogilniak
| 20:41 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Nieźle wymiatałeś przez to Niewolno :) Ale gdyby nie ten strzelający napęd dorwałbym Ciebie jeszcze przed spotkaniem z Justyną :)
No i gdybym wpadł na to, że to na pewno Ty na rower dzisiaj się wybrałeś :) I 3 gdyby: ...gdyby mnieblask wymytej maszyny nie poraził ;)
| 14:17 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Ojjj - aż taki brudas to nie był - kolor ramy było widać ;) Zresztą - jak za dużo się nawarstwi błota to samo później odpada ;)
Galen
| 12:41 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj 9 miesięcy?! Brudas! :]
mogilniak
| 12:06 wtorek, 14 kwietnia 2009 | linkuj Szaleniec!!! :) Tydzień temu jeszcze przed operacją, a dzisiaj już na rowerze... :)
To znak, że jest naprawdę dobrze :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo