Rajd rowerowy "Dębówiec 2017"

Niedziela, 22 października 2017 | dodano: 02.11.2017

Pogoda na rajd mocno nie dopisała - zimno, mgliście i deszczowo, ale mimo to stawiło się 12 uczestników, w tym 4 kobiety które do Gniezna przyjechały rowerami z Wrześni i Kłecka. Osobiście w tych warunkach bym nie pojechał, ale pojechałem tylko ze względu na Anetkę, która na rajdzie odpowiedzialna była za zbiórkę pieniędzy na pomoc dla Daniela. Kto chciałby wesprzeć Daniela, który doznał poważnych obrażeń na skutek porażenia prądem do którego doszło w czasie usuwaniu skutków sierpniowej nawałnicy to pod tym linkiem są informacje i numer konta: http://gniezno24.com/aktualnosci/item/12034-usuwal-skutki-nawalnicy-teraz-potrzebuje-naszej-pomocy

W Dębnicy czekało na nas ognisko i kiełbaski. Niestety w takich warunkach ogień niezbyt chciał się palić więc przez cały czas ktoś musiał wachlować stołem aby podtrzymać ogień i temperaturę.

Rajd przebiegał w sporej części drogami polnymi, przez cały czas padał deszcz więc jak wyglądali uczestnicy i sprzęt to lepiej nie wspominać :P

GrubyTno
| 19:54 poniedziałek, 6 listopada 2017 | linkuj Z Trzemeszna i z powrotem ciężko by się jechało w taki deszcz. Rok wcześniej wyścig w Dębówcu też sobie odpuściłem z tego samego względu.
| 21:58 piątek, 3 listopada 2017 | linkuj Planowałem z córką pojechać, ale z uwagi na pogodę odpuściliśmy. Ja jak ja, ale córka nie posiada odzieży do jazdy w takich warunkach, więc nie było sensu ryzykować późniejszymi konsekwencjami w postaci choroby.
| 19:36 czwartek, 2 listopada 2017 | linkuj Zaprawieni w bojach.
anka88
| 16:13 czwartek, 2 listopada 2017 | linkuj Liczą się chęci i wsparcie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz