Dolina Rzeki Gąsawki / Do Trzem

Poniedziałek, 16 października 2017 | dodano: 24.10.2017

W końcu trochę ciepła :) Nastała dzisiaj prawdziwa, złota jesień tak ciepła prawie jak lato, więc można było ubrać się na krótko i udać się na wycieczkę - padło na wypad do Doliny Rzeki Gąsawki - prawie cała trasa dojazdowa przebiegała przez las w takich pięknych klimatach.

Grzybów prawie nie ma - jadalnych brak całkowity, a niejadalne stare i spleśniałe.

W drodze powrotnej po wyjeździe z lasu (Jastrzębowo, Strzyżewo) dał się we znaki trochę wiatr, ale daliśmy radę.

Po zachodzie słońca ponownie na rower i w ciemnościach udałem się na Trzemeszno.

| 20:07 wtorek, 24 października 2017 | linkuj grigor86 - mi tam się najbardziej podoba też jesienią i na zimę jak już liści nie ma na drzewach.

jelon85 - wichura chyba raczej ominęła to miejsce bo tylko pojedyńcze konary leżą gdzieniegdzie.
| 18:38 wtorek, 24 października 2017 | linkuj W dolinie są jakieś ślady zniszczeń po sierpniowej wichurze?
| 18:07 wtorek, 24 października 2017 | linkuj Jesienią podoba mi się tam bardziej niż latem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wator