Miasto - wymiana przerzutki przedniej

Poniedziałek, 25 września 2017 | dodano: 26.09.2017

Pęknięcie połowy drucików w lince przerzutki to dobry czas aby wymienić przednią przerzutkę, gdyż nowa Acerka oczekuje na założenie już od roku. Przednia przerzutka Alivio okazała się być jedną z najstarszych (razem z szczękami hamulców) części w moim rowerze - wybiło już jej 79000 km przebiegu i w sumie mogłaby jeździć dalej, ale korciło mnie założyć coś nowego. Przy okazji wymieniłem trzyletnie pancerze i można było przetestować działanie. Jest bajka - już zapomniałem że zmiana przełożeń z przodu może przebiegać tak lekko :)

| 18:21 wtorek, 26 września 2017 | linkuj "posłużyła" oczywiście :-))) Ale wtopa :-)))
| 18:20 wtorek, 26 września 2017 | linkuj Ano może, może :-) Długo Ci posłóżyła. W moim białym felcie przednia deore powyginała się po prawie 36 000km. i jakiś tydzień temu wymieniłem ją na altusa z górnym prowadzeniem - zobaczymy jak to się będzie sprawować.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa newar