Mogilno

Poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | dodano: 06.04.2009

Najpierw do Żabna na herbatkę, później pokręciłem po parku w Mogilnie (hehe - przez dzieciaki już jestem tam rozpoznawany), a w drodze powrotnej zaliczyłem punkt widokowy w Dusznie.

Skleiłem dzisiaj film z mojego sobotniego wypadu w kamieniołomy - LINK (kilka fragmentów jest z wypadu zeszłorocznego)

vanhelsing
| 21:31 sobota, 11 kwietnia 2009 | linkuj O, bardzo możliwe z tymi oponami... Czyli jak będę chciał nagrać filmik to na kapciach będę jeździć :)

Pozdro ;)
| 11:27 sobota, 11 kwietnia 2009 | linkuj Może to przez to że nie montuję na kierownicy gdzie są największe wstrząsy tylko na ramie, albo to może zasługa XCRa który wszystkie wstrząsy wybiera ;)
Chociaż jak widziałem Twoje filmy to aż takiej tragedii z tymi wstrząsami nie widziałem - jedynie ten ostatni film trochę mocno trzęsie.
Ale wydaje mi się że powodem tego są u Ciebie te wąskie opony napompowane na kamień.
vanhelsing
| 19:47 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj Kurcze, oglądałem u Ciebie na yt parę filmików nagrywanych podczas jazdy i one są świetne... W ogóle nie Ci się nie trzęsie obraz... Nawet w terenie... Ja natomiast nie potrafię tego zrobić tak, żeby nie telepało :/ Nawet na równiutkim, nowym asfalcie powyżej 30 km/h trzęsie jak cholera i nic nie widać. Masz jakiś na to sposób ?

Pozdro ;)
| 14:42 czwartek, 9 kwietnia 2009 | linkuj mogilniak - mną dzieciaki w Trzemesznie się chyba już znudziły bo muszą mnie oglądać codziennie ;)

tatanka - jakby co to serdecznie zapraszam - z przyjemnością zaprowadzę w te kamieniołomy :) A o wycieczce cały czas pamiętam ;)
tatanka | 19:32 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj hej, az mi sie zachciało wpasc z wizyta znowu!:D
Pamiętaj, że zobowiązani jestesmy Tobie również wycieczke po naszych okolicach:D
Beny | 08:54 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj Gratuluje filmiku ;) Bardzo fajny a te okolice jeszcze lepsze ;)
mogilniak
| 20:34 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj No proszę, to jesteś w Mogilnie bardziej rozpoznawany niż ja :)
Za to ja chyba przez dzieciaków w Trzemesznie jestem rozpoznawany i czekają na mnie by się ścigac przez miasto ;) Ostattnio coraz częściej mi się to zdarza :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad