Poznań

Sobota, 26 sierpnia 2017 | dodano: 27.08.2017

W Poznaniu na objeździe po mieście nie było już mnie wieki czasu, więc czas to zmienić. Ruszyliśmy w trasę razem z Anetką po godzinie 8.

Do Sannik dojazd prawie w całości serwisówkami przy "esce", więc jechało się przyjemnie po prawie pustych asfaltowych drogach

W Sannikach odbijamy na Górę, gdzie trafiamy na pola słoneczników i malin.

Później przelatujemy przez Swarzędz i wlatujemy do Poznania. Pierwsze kroki kierujemy na Franowo do Decathlonu... z wizyty nie byłem zadowolony bo w asortymencie który mnie interesował mieli same duże rozmiary.

Na Piaśnickiej testuję w parku tor dla BMXów - tamtejsze hopki na rower górski jednak się nie nadają.
Kawałek dalej nie mogę wyjść z podziwu nad podziemnymi torami tramwajowymi.

Czy w tym owalnym bloku ściany wewnątrz są też zaokrąglone?

Z Franowa przemieszczamy się nad Maltę, gdzie robimy rundkę dookoła zbiornika wodnego.

Następnie spojrzenie z góry na Wartostradę.

I wąskimi uliczkami zajeżdżamy na Stary Rynek

Jaka fajna fontanna - Zielone Ogródki im. Zbigniewa Zakrzewskiego.

Wracamy się na most i zjeżdżamy na Wartostradę, gdzie robimy piknik w knajpce na pyszne lody i burgera.

Wartostradą dojeżdżamy na Ostrów Tumski, gdzie robimy objazd dookoła katedry.

Wartostrada wyprowadza nas prosto na ulicę Gnieźnieńską, którą to udajemy się do domu - na powrót wybieramy wariant powrotu starą krajówką do Pobiedzisk, dalej na Wierzyce i serwisówką do Gniezna.

Świnki dożynkowe w Kobylnicy

| 22:21 poniedziałek, 28 sierpnia 2017 | linkuj Właśnie przy tych świnkach Was mijałem samochodem :D Bardzo fajnie zmodernizowali i przedłużyli tą linię tramwajową na Franowo, aczkolwiek nie miałem okazji tamtędy jechać.
anka88
| 20:13 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Gniezno zawitało w Poznaniu. Fajnie. Jazda po Poznaniu staje się coraz ciekawsza.
| 18:06 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Super wyrypa Sebek. Poznań diametralnie zmienił się przez ostatnie lata, z korzyścią dla rowerzystów oczywiście.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser