Powidz, Skorzęcin

Wtorek, 1 sierpnia 2017 | dodano: 06.08.2017

W ten mega upalny dzień z temperaturą 35*C wybraliśmy się do Powidza. Jechało mi się bardzo ciężko - już po 20 km myślałem że padnę od tej piekielnej temperatury, ale jakoś udało się dojechać do Powidza.
Rozłożyliśmy się na jednej z dzikich plaż przy głównym deptaku i hop do wody ochłodzić się trochę.

Po dwóch godzinach relaksu w cieniu ruszyliśmy wzdłuż brzegu jeziora Powidzkiego do Przybrodzina...

... i dalej do Ostrowa gdzie zawitaliśmy na plażę hotelu Moran - i tu kolejna dłuższa posiadówa na ochłodzenie się.

W drodze powrotnej wjechaliśmy jeszcze do Skorzęcina popatrzyć na zachód słońca i ochłodzić się zimnym lodem.

| 09:52 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj bobiko - normalnie przez bramę wjazdową za darmo wjechałem... opłatę albo biorą do południa, albo tylko w weekendy w okresie wakacyjnym.
| 14:56 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj od której strony wjechałeś na plazę przy Hotelu Moran? oni za wjazd każą sobie płacić ...
| 20:42 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Piękny klimat letniego wypoczynku nad jeziorem. Powidzkie powala czystością! Ps.ciepłe lody są lepsze ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tobse