Głęboczek starą DK5

Niedziela, 21 maja 2017 | dodano: 25.05.2017

Pod upierdliwy wmordewind ruszyłem starą drogą krajową numer 5 na Głęboczek, sprawdzając dojazd przez wieś Winiary.
Gdy prawie cały ruch poszedł na S5, jazda starą DK5 to czysta przyjemność - ruch prawie zerowy.

Droga ekspresowa S5 widziana z mostu przed Modliszewem

Most nad rzeczką bez nazwy przed węzłem Mieleszyn.

Zanim wjechałem na Głęboczek, pojechałem zobaczyć kawałek dalej jak wygląda teren nad Wełną po zburzeniu mostu. Drogę zagradza wysoki kopiec, a za kopcem jest tak...

Rzeka Wełna w tym miejscu została uregulowana i zniknął niski przepust dzięki czemu kajakarze mogą spokojnie płynąć bez przenoszenia kajaków

Tego chyba nie było - podziemny przejazd pod DK5, który prowadzi do mostu drogi S5 nad rzeką Wełną.

Na Głęboczku chwila relaksu i następnie pojechałem jeszcze w las zobaczyć czy pojawiła się już kładka nad rzeką Wełną, która umożliwia powrót przez Dębówiec - niestety kładki nadal brak. Pojechałem jeszcze w kierunku Jeziora Ławiczno, gdzie podobno leży jakieś zwalone drzewo przez które można przejść na drugą stronę rzeki Wełny - drzewo znalazłem, jednak przejście na drugą stronę bardzo mocno ryzykowne i nawet nie czyniłem prób tylko został powrót tą samą drogą - ale z przyjemnym, silnym wiatrem w plecy.