Skiereszewo, Piekary, Trzem

Wtorek, 9 maja 2017 | dodano: 11.05.2017

Kolejna długa przerwa - pogoda nadal mocno nie rozpieszcza, cały czas jeżdżę w takim stroju jak zimą. Dzisiejsze wyjście na rower ciągle się przesuwało przez opady... śniegu.

W końcu po 16 udało się wyskoczyć. Postanowiłem zrobić rundkę przez Skiereszewo i Piekary przejeżdżając przez 3 mosty nad drogami szybkiego ruchu.
Po wyjeździe za Gniezno, złowrogie chmury już zaczęły straszyć.

Polna droga przez Skiereszewo do jazdy rowerem się nie nadaje - za dużo błota, ale na most udało się dojechać.

Następnie mostem drogi na Kiszkowo przebiłem się na drugą stronę nowo oddanej S5 i kawałek dalej wbiłem się na tajemniczy most na Piekary biegnący nad nowo oddaną drogą S5. Zastanawia mnie cel budowy tego mostu, gdyż na odcinku 4 km są dwa mosty którymi dojedziemy na Piekary. Może to dla frajdy dla rowerzystów... bo serpentyną na most fajnie się podjeżdża rowerem i powrót do Gniezna przebiegł osiedlowymi drogami bez ruchu samochodowego.

Na Piekarach dopadła mnie jedna z tych groźnych chmur i sypnęło znowu śniegiem... nie na tyle jednak żeby biało się zrobiło.
Wjechałem do domu na ciepłą herbatę i pognałem do Trzemeszna.

Gość | 12:12 środa, 17 maja 2017 | linkuj to jest niesamowitem jak zmienia sie na lepsze drogownictwo w naszej OJCZYZNIE
| 20:37 niedziela, 14 maja 2017 | linkuj Wygląda na to, że tą jesienną aurę tej wiosny mamy już za sobą :)
niradhara
| 07:07 piątek, 12 maja 2017 | linkuj Chmury są bardzo malownicze :)
| 18:02 czwartek, 11 maja 2017 | linkuj Zrobiłeś rundkę po moich rewirach a może tak razem pojedziemy następny raz.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziej