Morderstwo w parku... spalili ją żywcem

Piątek, 20 marca 2009 | dodano: 20.03.2009

Byłem świadkiem morderstwa w parku. Jakaś grupka małych ludzików zebrała się w parku, odprawiali jakieś tańce, krzyki i spalili żywcem jakąś kobitkę o imieniu Marzena... czy jakoś tak. Całe szczęście że się za drzewem dobrze schowałem bo zapewne mnie też na stos by wzięli, a rower na biżuterię przerobili...

Zaczyna powoli robić się kolorowo

Przebiziemki, bo śniegu to nie widać ;)

A gdzieś tam marzne na łące

JPbike
| 22:47 poniedziałek, 23 marca 2009 | linkuj Fajnie opisałeś ... :)
Ale rytuał przeżyłeś (w ukryciu oczywiście) :D
robin
| 20:59 piątek, 20 marca 2009 | linkuj :)
mogilniak | 18:27 piątek, 20 marca 2009 | linkuj robin - wodą powinien lac nie tylko jako porządny obywatel, ale przede wszystkim jako dobry fireman, nawet na chorobowym... :) No ale cel podpalenia był wyższy, więc ja wybaczam :)
| 15:53 piątek, 20 marca 2009 | linkuj cezar24mtb - przeciw paleniu Marzanny to nic nie mam, ale topienie mi się nie podoba bo to najzwyklejsze śmiecenie
robin - oni byli w takim transie że polanie wodą by nie pomogło, a tylko ich by to rozsierdziło - nabili by mnie na sztycę i usmażyli ;)
robin
| 14:55 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Trzeba ich było rozgonić wodą. No jak tak można patrzyć na cudze nieszczęście i nic. Widzę, że mieli przewagę liczebną. Może jeszcze kogoś potem mieli spalić. Nie zachowałeś się jak porządny obywatel - trzeba było bez ostrzeżenia ich szybko polać wodą. Coraz częściej widzi się przemoc na ulicach i chowamy się za drzewa.
Galen
| 14:49 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Burn... Baby burn... (c) Horatio Caine :D
cezar24mtb
| 14:45 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Wiosna jest już wiec można palić i topić Marzannę , jak mały byłem takie akcje też mieliśmy he he pozdrawiam .
jahoo81
| 14:41 piątek, 20 marca 2009 | linkuj heh no dobre dobre :D
Takie modły przy stosie mogą oznaczać tylko jedno - że kwiatków będzie coraz więcej i wreszcie pojeździmy jak ludzie :D
| 14:26 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Hehe - narazie efekty rytuałów kiepskie. Zimno jak diabli ;)
mogilniak | 14:15 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Zbrodnia to niesłychana... byłaby, gdyby nie to, że chodziło o odprawienie tej wstrętnej zimy. Mam nadzieję, że przyniesie rytuał efekty!!
djk71
| 14:04 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Barbarzyńcy!!! ;)
Winq
| 13:53 piątek, 20 marca 2009 | linkuj hehe
Dobry wpis ;)
U mnie o tej porze roku to raczej rytualnie topią kobietki. I nawet też wybierają te imieniem Marzanna ;-p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo