Z Gniezna

Wtorek, 31 stycznia 2017 | dodano: 31.01.2017

Powrót z Gniezna pod nieprzyjemny, mroźny wmordewind. Wybrałem trasę przez Lubochnię, Kujawki co okazało się dobrym wyborem z powodu kilku atrakcji.

Kawałek za Lubochnią trafiłem na nisko latający śmigłowiec, który trzykrotnie lądował na polu.

Za Kujawkami zaczęła się lodowa makabra... polne drogi masakrycznie oblodzone, z najgorszym odcinkiem w okolicach żwirowni, na której żużlowcy ćwiczyli jazdę na lodzie.

Przejazd przez cuchnące pole cebulowych odpadów osłodziły mi trzy śmigłoloty :P

| 07:54 środa, 8 lutego 2017 | linkuj mogilniak - ooo to ładny dźwięk będzie na niebie jak Chinoki będą tam stacjonować. Apache chyba też fajne dźwięki wydają.
To się ładnie w Powidzu narobi teraz - naszych wywalą i zostanie baza amerykańska.
mogilniak | 07:38 środa, 8 lutego 2017 | linkuj http://www.slupca.pl/regionalne/gmina-powidz/amerykanskie-smiglowce-powidzu/
| 21:04 wtorek, 31 stycznia 2017 | linkuj ......się działo dzisiaj u Ciebie Sebek. Na górze i na dole jakieś niecodzienne widoki - lubię to! :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jeszc