Miasto / Gniezno

Piątek, 27 stycznia 2017 | dodano: 27.01.2017

W końcu ktoś pomalował sufit na błękitno tylko najgorsze że nie miałem pomysłu gdzie jechać, więc została runda dookoła miasta.

Jak mnie irytuje te wciskanie wszędzie gdzie możliwe tych barierek - ktoś niezły biznes sobie zapewne nagrał wprowadzając przepis montażu tego ustrojstwa... bo nikt mi nie powie że to dla bezpieczeństwa. Większe prawdopodobieństwo o to zahaczyć i się przewrócić niż wyjechać poza ścieżkę i wpaść do rowu.

Późnym popołudniem do Gniezna.

| 17:42 piątek, 3 lutego 2017 | linkuj maniek1981 - widziałem to już w dniu tego wpisu. Podejrzewam że jak montowali barierki to wjechali tam cięższym autem z towarem i na brzegach asfalt się połamał.
Co mnie tam wkurza to to że nie obniżyli tam też krawężników przy przecinaniu ulicy Fabrycznej.
| 10:14 piątek, 3 lutego 2017 | linkuj Barierki to w tej chwili najmniejszy problem na tej ścieżce. Spójrzcie na to co się dzieje, a minęło ledwie miesiąc od jej powstania:

| 22:50 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj miedzy wrzesnia a wólką (PSL) tez jest nasrane barierkami ;-)
| 23:15 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj Biznes się kręci. Zarabia dostawca surowca, dalej producent barierek, następnie wykonawca, Państwo z podatku od sprzedaży i dalej usług. Ktoś musi robić, żeby ktoś mógł zarobić :D
JPbike
| 18:41 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj Podobne odczucia mam z tymi barierkami.
matisliswider | 15:13 piątek, 27 stycznia 2017 | linkuj Hehe- co do tych barierek masz rację , ktoś nieźle trzepie kasę ...
No, ale cóż taki mamy piękny kraj :))

Fajna sceneria , a rzeczywiście dzisiaj pogoda dopisywała :)

Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zogad