Popielewo

Środa, 11 stycznia 2017 | dodano: 15.01.2017

Od rana wymiana napędu, który już skakał niemiłosiernie na 4 i 5 biegu (KMC X8 z kasetą HG20 wytrzymał 9500 km). W zapasie miałem jeszcze jakąś używkę nie zajechaną do końca, więc na zimę zamontowałem ją bo szkoda narazie nowiznę montować.

Przejechałem się zobaczyć do Popielewa czy można tam bezpiecznie pojeździć na łyżwach na wypłyceniu... jest OK tylko czasu na łyżwy nie ma :/

Jezioro Popielewskie jednak jest zdradliwe i mimo srogich mrozów na środku akwenu wiele miejsc jeszcze nie pozamarzało

| 21:01 niedziela, 15 stycznia 2017 | linkuj Uwożej jeno chłopie na tym lodzie :-)
| 20:59 niedziela, 15 stycznia 2017 | linkuj jelon85 - teoretycznie przepływa rzeka Panna, ale ona nie ma wpływu na zamarzanie. Te niezamarznięte powierzchnie to na skutek wiatru.
| 20:42 niedziela, 15 stycznia 2017 | linkuj Kurde tego czasu ostatnio na wszystko brakuje. Też byłem u nas zobaczyć jak wygląda pokrywa lodowa i na tym niestety się skończyło.
Przez Jezioro Popielewskie przepływa jakaś rzeczka, że tak ciężko z tym zamarzaniem?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz