Gołąbki

Wtorek, 13 grudnia 2016 | dodano: 13.12.2016

Przejechałem się na Gołąbki zobaczyć jak wyglądają nowe wyasfaltowane odcinki dróg leśnych.
Jestem pod wrażeniem wykonanej roboty - od Ławek do OW jest nowy asfalt i do Grabowa również. Dodatkowo między Grabowem a Kruchowem też częściowo jest położony nowy dywanik asfaltowy.

Wyspa na Jeziorze Kruchowskim

| 09:37 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj mogilniak - poziomy w okolicznych jeziorach w ostatnich 2 tygodniach podniosły się znacznie i teraz przewyższają poziomy normalne. Na Gołąbkach jedynie w jeziorach nie przybywa wody.
mogilniak | 22:14 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Też jestem pod rażeniem. Nareszcie. Tam byłą tragedia.
Właśnie miałem pisać, że poziom tego jeziora trzyma się dobrze czy mi się wydaje, aż doczytałem komentarze :)
| 21:28 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj jelon85 - wyspa jest ogólnie bardzo mała, ale poziom wody też zrobił się dosyć wysoki.
| 19:10 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Bardzo fajnie, że przybywają asfaltowe kilometry "leśnostrady", bo jazda po tych dziurach nie była przyjemna.
Ta wyspa zawsze taka mała była czy przybyło dużo wody w tym jeziorze?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tyrap