Kocin

Wtorek, 29 listopada 2016 | dodano: 30.11.2016

Od Cytrynowa w kierunku Lubinia poszerzyli chyba drogę krajową - z każdej strony po pół metra, ale tak czy tak nie odważę się tam jechać rowerem.
W Kociniu zrobiłem dłuższy postój, który musiałem przerwać ucieczką, gdyż w pobliżu mnie zaczął się kręcić bezpański, dosyć spory pies.

mogilniak | 06:59 poniedziałek, 5 grudnia 2016 | linkuj Od Lubinia nie namierzylem dojazdu. Krajówką strach, a od Folusza tez miałem strach ze względu na psy właśnie
glisek | 18:45 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj Sebek, na pieski trzeba mieć gaz w łatwo dostępnym miejscu. Spokój święty.
Do tego jak wiesz że masz to piesek też wyczuwa że się go nie boisz i najczęściej nie musisz nawet gazu używać.
| 08:15 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj mogilniak - zgadza się. Tam jest pomnik rozstrzelanych w 1939 r. i łowisko karpiowe. Dojechać tam można od Cytrynowa krajówką, Lubinia polną drogą lub Folusza polną drogą.
| 22:32 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Trochę poszerzyli tą drogę. Jest to jednak tak mały skrawek, że jako kierowca samochodu nie poczułem żadnej różnicy. Jak dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto.
mogilniak | 12:57 czwartek, 1 grudnia 2016 | linkuj Kocin to tam gdzie jakiś pomnik jest? Zawsze jak z pociągu widzę flagi na masztach, to zastanawiam się jak tam dojechać. I tak już chyba z 10 lat :) na zastanawianiu się kończyło, bo poza krajówką nie miałem pomyslu

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzy