Duszno - zachód słońca

Poniedziałek, 9 marca 2009 | dodano: 09.03.2009

Do południa kręcenie asfaltem przez las do Folwarku, a później wybrałem się na punkt widokowy do Duszna na spektakl zatytuowany "Zachód słońca". Oczekując zachodu nieźle wymarzłem - wszystko przez ten paskudny wiatr.
W drodze do Duszna w 4 miejscach pogoniły mnie psy - na szczęście małe kundle, ale wystarczyło żeby mnie wkurzyć... Szkoda że nie mogę mandatów wystawiać bo bym zrobił z tym porządek.

Zachód słońca

Gniezno - wygląda jak pociąg z wagonami

Dzikie gęsi w trakcie odpoczynku

Brak mi słów normalnie - wycięto piękne i charakterystyczne drzewo na Wale Wydartowskim, które z niektórych miejsc było widać z kilkudziesięciu kilometrów.

sebekfireman | 21:47 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Zgadza się co do miejsca tylko że dwa były łaciate - czarny chyba na podwórku został - może to on poczuł antidoga na swojej skórze.
mogilniak | 20:06 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Na pewno dwa kundle przy domu za podjazdem od J. Młynek... czarny i łaciaty... w piątek dostały Antidogiem po oczach, widocznie nie pomogło :(
Beny | 20:05 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Tylko pozazdrościć
;]
| 19:44 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Hehe - duszno to będzie dopiero za kilka miesięcy ;)
Na zdjęciach może i wiosennie, ale jak strasznie zimno - zęby mi dzwoniły na całego ;)
Aga
| 19:40 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj no proszę jak wiosennie na zdjęciach :)
vanhelsing
| 19:34 poniedziałek, 9 marca 2009 | linkuj Widząc tytuł wpisu, myślałem, że Ci na polu było duszno i się zdziwiłem mocno :P
Piękny zachód, rozpoczyna się powoli sezon na takie zdjęcia, trzeba będzie przyczaić się :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yznie