Dookoła miasta

Poniedziałek, 31 października 2016 | dodano: 31.10.2016

Koniec tego kiepskiego rowerowo miesiąca zakończyłem przejażdżką w złotych barwach jesieni.

| 09:28 sobota, 12 listopada 2016 | linkuj grigor86 - podobno są tacy co i w deszczu lubią jazdę

Aga - dzięki za info, ale raczej nie będzie dane mi tam być. Swoją drogą w fajnym terenie będzie to się odbywało - lubię tamte okolice.

Arnoldzik - robactwa nie ma i to jest plus, ale ile to trzeba się naubierać i zatrzymać się na dłużej nigdzie nie można bo zaraz zimno się robi :P Wolę wiosnę.
Arnoldzik
| 16:26 środa, 9 listopada 2016 | linkuj No nie mogę się zgodzić z przedmówcami, dla mnie miesiąc październik był bardzo aktywny i w sumie najlepszy pod względem kilometrowym ze wszystkich miesięcy. Dzieje się tak, że uwielbiam porę jesienno-zimową, ponadto w październiku zmuszony jestem wybierać zaległe urlopy zatem więcej czasu na rower przeznaczam. Zresztą przewaga pory zimowej nad letnią jest taka, że powietrze jest wolne od robactwa latającego ;)
Aga
| 07:31 środa, 9 listopada 2016 | linkuj Hej Sebek! Blisko Ciebie jest azymut orient - laski wielkie. Nie wiem czy będę bo w pt marzne na rajdzie niepodległości

| 17:51 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj Deszcz nie pozwala na jazdę rowerem niestety, więc jesteś usprawiedliwiony.
| 15:08 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj jerzyp1956 - chyba wszyscy zapadli w zimowy sen już ;)
| 14:40 poniedziałek, 31 października 2016 | linkuj Ten miesiąc chyba dla każdego był kiepski rowerowo.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl