Miasto

Czwartek, 13 października 2016 | dodano: 15.10.2016

Nie wiem jakim cudem zrobiła się przerwa 11 dniowa od rowera, ale chyba za dużo spraw na głowie i była okropna pogoda przez ten czas - jak wcześniej nie padało przez ponad miesiąc tak teraz popadało przez ponad tydzień.
Dzisiaj w końcu udało się wyskoczyć na rower i objechałem sobie wszystkie zakątki miasta. Jesień już w pełni :(

Gość | 18:43 niedziela, 6 listopada 2016 | linkuj a ja mysle ze w rosce o wizerunek miasta ten plot kulawy z tylu to stan tymczasowy!
mogilniak | 21:35 środa, 19 października 2016 | linkuj Zapewne wygląda dużo lepiej niż "parczek" przed dworcem w Mogilnie :)
| 08:15 środa, 19 października 2016 | linkuj mogilniak - zbyt fajnie nie wygląda. zrobiono tylko skwer zieleni na środku z motywem kolejowym (siedzisz na ławce na starym torowisku)... reszta jest po staremu.
mogilniak | 21:08 wtorek, 18 października 2016 | linkuj A kiedyś przy okazji mógłbyś wrzucić zdjęcia otoczenia dworca? Od przodu. Podobno wygląda od jakiegoś czasu fajnie, ale nigdzie zdjęć nie znalazłem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni