[Zatoka Pucka 5/5] - Powrót do domu (nie zmieścimy się do pociągu z rowerami)

Niedziela, 11 września 2016 | dodano: 28.09.2016

Koniec tego dobrego - czas wracać do domu.

Udaliśmy się więc na dworzec w Pucku, bilety kupione więc czekamy na pociąg, który przyjeżdża punktualnie o 10:08, ale wygląda mniej więcej tak...

wejść z rowerem do środka nie było najmniejszych szans. Pozostało więc zostać na peronie i popatrzeć jak odjeżdża w siną dal.
Do pociągu z Gdyni mieliśmy 2 godziny czasu, odległość jakieś 30 km, więc nie pozostało nic innego jak wsiąść na rowery i z całym dobytkiem udać się do Gdyni na dworzec. Na szczęście w tą stronę jest w przeważającej części z góry z dwoma super zjazdami w Mrzezinie i Gdyni Pogórze, więc powinniśmy zdążyć.
Na dworzec w Gdyni Głównej docieramy na 10 minut przed odjazdem pociągu, więc powrót do domu przebiegnie planowo.
Podróż pociągiem na odcinku Gdynia - Bydgoszcz przebiegła bardzo wygodnie, bez tłoku, pociąg dojechał punktualnie. W Bydgoszczy czeka nas bieg między peronami przez przejście podziemne bo jest szybka, kilkuminutowa przesiadka na dalszy pociąg.
Kilka minut po 16 wysiadamy z pociągu w Trzemesznie.
Odprowadzam jeszcze Anetkę do Krzyżówki i wracam do domu.

| 20:04 czwartek, 29 września 2016 | linkuj jerzyp1956 - spodziewałem się że takie coś może nas trafić, gdyż ten odcinek akurat popularny jest. Liczyłem jednak że w tą stronę tak źle nie będzie bo przy niedzieli od rana to prędzej będą na Hel ciągnąć, a nie z powrotem. Niestety było odwrotnie.
| 07:16 czwartek, 29 września 2016 | linkuj A mówią, że PKP są w Polsce nierentowne:D
| 17:25 środa, 28 września 2016 | linkuj No to było przebojowo...to nasza pkp

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala