Z pracy / Piechcin, Barcin

Sobota, 20 sierpnia 2016 | dodano: 21.08.2016

Rano powrót z pracy, śniadanie i ruszyliśmy z Anetką do Piechcina na kamieniołomy. Dojazd poszedł sprawnie, z wiatrem w plecy przez Mogilno, Krzekotowo.

Na kamieniołomie trochę ludzi było... znaleźli się też skoczkowie.

Z Piechcina udaliśmy się do Barcina.

Jedzonko :) Pyszna pizza w jednej z knajp w Barcinie.

Powrót do domu pod wiatr przez Wójcin, Annowo, Parlin, Niestronno, Gołąbki.

I tym sposobem dopiero mam drugą wycieczkę powyżej 100 km w tym roku.

| 19:48 wtorek, 30 sierpnia 2016 | linkuj Gość - niestety bednarza nie odwiedziliśmy

jelon85 - sam miałem ochotę sobie poskakać

grigor86 - przydałaby się jakaś taka ekipowa wycieczka jednodniowa jak to kiedyś bywało
Gość | 13:35 piątek, 26 sierpnia 2016 | linkuj a u bednarza w Barcinie byliscie to zawod na wymarciu ,no i ta notec
| 08:26 poniedziałek, 22 sierpnia 2016 | linkuj Widzę, że w Piechcinie nadal nie brakuje śmiałków do skakania ze skałek...
| 18:36 niedziela, 21 sierpnia 2016 | linkuj Jak patrzę na ten wpis, zdjęcia z kamieniołomu, z Barcina.....dopada mnie tęsknota za dawną formą :-( Konkretny dystans zrobiliście.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miusi