Gołąbki / Zieleń / Miasto

Poniedziałek, 23 maja 2016 | dodano: 26.05.2016

Do południa na Gołąbki - gorąc jak latem... ponad 30*C.
Zajechałem najpierw nad Jezioro Wieśniata - poziomy wody w jeziorach są przerażająco niskie jak na tą porę roku... aż strach pomyśleć co będzie dalej. Woda w Jeziorze Wieśniata nadal krystalicznie czysta.

W drodze powrotnej zajechałem nad Jezioro Przedwieśnia, gdzie zażyłem kąpieli słonecznych na plaży i wodnych w jeziorze.

Późnym popołudniem ponownie na rower i wylądowałem w Zieleniu na placku.

O 22 wybrałem się po raz trzeci na rower na nocną przejażdżkę - dawno nie jeździłem w nocy.
W planie był punkt widokowy w Dusznie, ale ze względu na słabą przejrzystość powietrza zrobiłem rundę dookoła trzemeszeńskich fabryk.

Wschód księżyca nad Jeziorem Popielewskim

Gość | 23:49 sobota, 4 czerwca 2016 | linkuj czeremcha ,Kilinski ,Bisikiewicze ,a jednak czegos zal
| 15:43 piątek, 3 czerwca 2016 | linkuj Gość - Trzemeszno w onocy z tej strony to wygląda jak płynący Titanic ;) Oczywiście że wiem od czego pochodzi nazwa mojej miejscowości - od czeremchy
Gość | 11:14 sobota, 28 maja 2016 | linkuj a wiesz od czego pochodzi nazwa Trzemeszno ,dla ulatwienia dodaje ze nie od mesztow jak w pewnym rejonie zwa buty ,i nie to ma nic wspolnego z BISIKIEWCZAMI
Gość | 11:11 sobota, 28 maja 2016 | linkuj Trzemeszno oswietlone noca jak las Vegas
| 21:05 piątek, 27 maja 2016 | linkuj jelon85 - Dno tam opada łagodnie, ale dalej jest już trochę muliste. Ogólnie to jest to najgłębsze z tych 4 okolicznych jezior - w najgłębszym miejscu ma podobno 21 metrów.
| 20:30 piątek, 27 maja 2016 | linkuj Tak mało wody to jeszcze w tym jeziorze nie widziałem. Za pomostem dno opada łagodnie czy jest tam skarpa?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owyte