Wał Wydartowski... o zachodzie słońca

Wtorek, 23 lutego 2016 | dodano: 23.02.2016

Pod wieczór przestało wiać i zrobiło się przyjemnie więc wybrałem się na rundę przez Wał Wydartowski. Po drodze na Foluszu spotykam biegnącego Mateusza, z którym ostatecznie wróciłem do punktu startu. Do Wydartowa pognałem przez Kierzkowo.

Staw w Wydartowie zrobił się bardzo fajną miejscówką... pojawiła się nawet ławeczka i budowla hydrotechniczna spiętrzająca wodę.

Na tle zachodzącego słońca
Rowerem na tle zachodzącego słońca

Zachód słońca na "moim" punkcie widokowym ;)

Zjazd i testowanie kamery Eken H9 zamontowanej do ramy (FULL HD 30 fps)

| 19:51 wtorek, 23 lutego 2016 | linkuj Druga fotka wymiata!
| 19:51 wtorek, 23 lutego 2016 | linkuj mogilniak - ten staw jest w Wydartowie - niedaleko kuźni. Jadąc od Trzemeszna, jakieś 50 metrów za kuźnią skręca się w prawo i kawałek dalej jest ten staw - kiedyś były to szuwary, ale na dożynki zrobili tam porządek i teraz prezentuje się to tak jak widać.
| 19:27 wtorek, 23 lutego 2016 | linkuj Ładny zachód słońca.
Arnoldzik
| 19:11 wtorek, 23 lutego 2016 | linkuj świetne fotki ;)
mogilniak | 19:00 wtorek, 23 lutego 2016 | linkuj Stawu w Wydartowie nijak nie kojarzę

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina