Gniezno

Poniedziałek, 1 lutego 2016 | dodano: 01.02.2016

Na wyjazd do Gniezna zmusiła mnie potrzeba wysłania paczki i zdobycia kuponu promocyjnego. Nie do końca miałem ochotę jechać, gdyż czekała mnie walka z paskudnym wmordewindem, ale pocieszyłem się że powrót będę miał z wiatrem w plecy.
W Lubochni miałem już serdecznie dosyć tego wiatru i po głowie chodziło mi aby dać sobie spokój z Gnieznem.

Mimo wszystko jakoś dojechałem. Zajechałem na Rynek, gdzie stanęła szafa Allegro, w której nagrałem dwa filmy na dwa e-maile i tym sposobem zdobyłem dwa kupony po 20 zł na zakupy :) Pokręciłem się chwilę po Gnieźnie, gdzie przypadkiem spotkałem pana Jurka na szosówce oczekującego na kompana. Oddałem paczkę w oddziale i pognałem z wiatrem do domu.

Powrót przyjemny z prędkością 25-30 km/h. W Strzyżewie stawiany (albo składany) jest dźwig - coś chyba ogołocili ten maszt?

| 19:32 poniedziałek, 1 lutego 2016 | linkuj Arnoldzik - niezłe upodobania. Chyba jesteś pierwszym rowerzystą który uwielbia wiatr (nie w plecy) ;)
Arnoldzik
| 19:26 poniedziałek, 1 lutego 2016 | linkuj Nie wiem skąd mi to się wzięło, ale od jakiegoś czasu uwielbiam wiatr nawet jak muszę z nim walczyć. Chyba się starzeje ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciaz