Popielewo

Niedziela, 3 stycznia 2016 | dodano: 03.01.2016

Pogoda podobna jak wczoraj - czyli mroźno i bardzo wietrznie, ale dzisiaj jakoś mniej mróz dawał mi się we znaki i nos nie odmarzał - może to przez to że nie zastosowałem kremu natłuszczającego.

Przejechałem się do Popielewa zobaczyć czy na płytkiej plaży osłoniętej od wiatru nie ma już czasami lodu odpowiedniego na pojeżdżenie na łyżwach... niestety jezioro prawie w ogóle nie jest skute lodem.

Za to na Maliczu mimo że jezioro nie jest całkowicie pokryte lodem już pojawili się pierwsi ryzykanci (pierwszych widziałem już wczoraj)

| 11:14 wtorek, 5 stycznia 2016 | linkuj Koleś na lodzie to Kretyn przez duże "K"!!! Przecież już w TV trąbili, że gdzieś tam jeden wędkarz zmarł po tym jak wpadł pod lód, a w Pile gdyby nie szybka interwencja, to dwóch chłopaków spotkałoby to samo :-/
| 15:46 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj Nie wierzę, co za koleś! Czy te kilka okonków warte jest ludzkiego życia?
| 10:32 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj Jeżeli nie ma specjalnego skafandra (a raczej nie ma) to potwierdzam że idiota. Obecny lód jest jeszcze cieńki i z uwagi na silny wiatr zamarza bardzo nierównomiernie.
| 20:17 niedziela, 3 stycznia 2016 | linkuj Gość na 2 zdjęciu to zwykły idiota. Lód nie jest jeszcze na tyle gruby, aby bezpiecznie móc się na nim poruszać.
A swoją drogą, to miło Cię widzieć w 2016 roku na trasie Sebek :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atego