Z pracy... spotkanie z pelikanem

Środa, 9 grudnia 2015 | dodano: 09.12.2015

Rano powrót z pracy z załatwieniem paru spraw na mieście.

Na drodze między stawami w Jankowie Dolnym nad głową przeleciał mi wyjątkowy gość w naszym kraju - pelikan kędzierzawy, który od kilku dni bytuje nad Jeziorem Wierzbiczany. Zauważyłem że ląduje na stawach więc pognałem za nim.

| 07:31 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj maniek1981 - czytałem o tym już jakiś czas temu na Cmg24. Ciekawe czy to ten sam, czy może jakiś inny.
| 23:36 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Pelikan przeniósł się do Mogilna. Wczoraj trąbili o tym w teleexpressie. Jest też materiał tu: http://regionalna.tvp.pl/23358651/nad-j-mogilenskim-wlasnie-wyladowal-pelikan
| 21:17 środa, 9 grudnia 2015 | linkuj jelon85 - szczęście miałem spore że akurat przeleciał mi nad głową i go rozpoznałem (bo słyszałem już o nim wcześniej). Ryb się chyba najadł - przez większość czasu ciągle coś wyjadał z trzcin i na koniec po starcie walnął dużą kupę ;)
| 20:45 środa, 9 grudnia 2015 | linkuj Ale miałeś szczęście trafić taki okaz;-)
Połów ryb nie był chyba udany i musiał zmienić łowisko na inny akwen.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa watom