Z pracy / Skarpa Wierzbiczany

Wtorek, 29 września 2015 | dodano: 30.09.2015

Rano powrót z pracy.

Późnym popołudniem ponownie na rower i pojechałem zobaczyć na skarpę nad Jeziorem Wierzbiczany. Ubolewam nad tą roślinnością co się tu rozrasta psując cały widok - jakbym dostał piłę w swoje ręce to zrobiłbym tu porządek :)

Przy okazji w drodze powrotnej udokumentowałem na video przejazd po pierwszej trzemeszeńskiej drodze rowerowej

trasa | 09:09 niedziela, 11 października 2015 | linkuj sila woli czasoprzestrzen powstrzymalem ,genialne ,einstein by sie nad tym zastanowil
| 07:31 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj Arnoldzik - jakie to wszystko spostrzegawcze ;) Siłą woli czasoprzestrzeń zatrzymałem ;)
Arnoldzik
| 07:03 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj 3:02 zatrzymanie przed znakiem STOP niesamowite ;) Pozdrawiam
| 07:59 piątek, 2 października 2015 | linkuj jerzyp1956 - można było fajniej to poprowadzić, ale jest jak jest - przynajmniej na pewnym odcinku dzieciaki mają frajdę do jazdy na rolkach i deskorolkach

jelon85 - tam tylko pilarka musi iść w ruch

trasa - podobno tyle kosztuje, ale ja mam opanowane zsiadanie i wsiadanie z rowera w ruchu co ładnie widać na filmie ;)
trasa | 22:59 czwartek, 1 października 2015 | linkuj bajkiem przez zebre 300 pln bezcenne
| 18:07 środa, 30 września 2015 | linkuj Może jakiś mały, kontrolowany pożar polepszył by widoczność na skarpie :P
| 16:50 środa, 30 września 2015 | linkuj Ale masz fajną drogę rowerową aż pod dom.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa anico