Z pracy / Powidz

Sobota, 29 sierpnia 2015 | dodano: 29.08.2015

Rano powrót z pracy.

W południe z Anetką do Powidza polenić się na kameralnej plaży i złapać ostatnie promienie "wakacyjnego" słońca.

No to siup do wody... swoją drogą to woda w Jeziorze Powidzkim jakoś niezbyt specjalnie czysta dzisiaj była.

Powrót do domu po zachodzie słońca - z jednej strony kolorowe niebo z drugiej super księżyc.

anetkas
| 11:40 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Marcinku, to że możemy mieć jeden ręcznik to zasluga tylko i wyłącznie moja i mojej idealnej figurki :P :)
| 10:33 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Nie ma to jak się zmieścić na jednym ręczniku :D Zachód słońca jak gdzieś w Kalifornii normalnie :)
| 09:29 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj jerzyp1956 - na głównych plażach ludzi było nadal sporo
| 08:16 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Wreszcie nie ma tłoku na plaży.
| 21:39 sobota, 29 sierpnia 2015 | linkuj Ja się zastanawiam nad Powidzem na jutro. Do poniedziałku, może wtorku jeszcze można wykorzystać aurę, później będzie już chłodniej, ale za to przyjemniej na kręcenie na rowerze :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iodty