Do pracy przez Modliszewo

Sobota, 20 czerwca 2015 | dodano: 21.06.2015

Do pracy pojechałem okrężną drogą przez Modliszewo aby obejrzeć budowę drogi ekspresowej S5.

Poziom wód jest tak niski że rzeka Wełna płynie sobie tylko malutkim ciurkiem.

Budowa drogi ekspresowej S5 w Dolinie Strugi Gnieźniejskiej w Modliszewie. Jest tu co robić. Miałem wielką zagwozdkę co zrobili z korytem Strugi Gnieźnieńskiej - zasypali, czy gdzieś podziemną rurą poprowadzili - zjechałem na sam dół, ale odpowiedzi na zagadkę nie udało mi się znaleźć. Swoją drogą to dziwnie poprowadzili budowę tej ekspresówki, gdyż dwukrotnie muszą przekraczać Dolinę Strugi Gnieźnieńskiej

| 13:46 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj jelon85 - podejrzewam że jak przygrzeje jeszcze w lipcu to faktycznie kajakiem nigdzie nie będzie dało się wpłynąć. W Strudze Gnieźnieńskiej wody za to dosyć sporo.
| 10:59 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj Kurde...Miesiąc temu przejeżdżałem przez Dębówiec i tyle wody jeszcze było w Wełnie, a teraz taki ciurek tylko płynie:/ Coś czuje, że kajakiem w tym roku za daleko nie wypłynę:/
| 09:28 niedziela, 21 czerwca 2015 | linkuj Poziom Warty jest tez masakrycznie niski :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ettch