Duszno / Do pracy - single Wierzbiczany

Sobota, 16 maja 2015 | dodano: 17.05.2015

Do południa przejażdżka na Wał Wydartowski do Duszna.
Widok z Wału Wydartowskiego

Powrót przez Lubiń i Folusz pod paskudny wmordewind.

Późnym popołudniem kontynuacja walki z paskudnym wmordewindem w drodze do pracy, która biegła przez Kujawki.
Przy okazji obadałem wszystkie ścieżki w okolicy Jeziora Modrze oraz na południowym brzegu Jeziora Wierzbiczany. Dzięki czemu odkryłem nowe plaże oraz świetny, nowy singiel przy samym brzegu jeziora. Przejechałem się też znanym singlem w okolicy Lubochni.
Film z przejazdu po singlach:

W Gnieźnie wjechałem jeszcze na Rynek gdzie odbywał się jakiś koncert oraz prezentacje czołgów i wyrzutni rakiet.

| 05:55 poniedziałek, 18 maja 2015 | linkuj Prawdopodobnie dlatego że jest tak wąsko, że mieści się tylko jedna osoba na szerokość
Arnoldzik
| 03:24 poniedziałek, 18 maja 2015 | linkuj Nie miałem pojęcia, że to się nazywa singielek... hmmm, czy to dlatego, że wąsko i najlepiej jechać w pojedynkę ? Chyba, że gęsiego :) Wychodzi na to, że też mam takiego singielka w bliskiej okolicy, sprawdzę wkrótce w jakim jest stanie. Pozdrawiam ;)
| 08:27 niedziela, 17 maja 2015 | linkuj Fajny singielek ale trochę błota jest.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iazap