Z pracy / Wydartowo

Wtorek, 21 kwietnia 2015 | dodano: 21.04.2015

Rano powrót z pracy testując nową trasą. W sumie to trasa stara przez Strzyżewo Kościelne i Kozłowo, ale z pominięciem Strzyżewa Smykowego. Miałem szczęście, gdyż powrót przebiegał z wiatrem, gdyż od rana wyjątkowo wiało od zachodu.

Po obiedzie ponownie na rower pomęczyć się z paskudnym północno-wschodnim, silnym wiatrem. Walnąłem sobie rundę przez Wydartowo, przy okazji zaliczając dwa segmenty w Stravie.

Trasa na Folusz, koło starego młyna była kiedyś singlem w tunelu gęstych krzaków. Teraz wygląda ona tak... krzaki wyparowały ;)
Przy okazji sprawdziłem jak długi jest łańcuch wielkiego psa koło młyna - dochodzi do krawędzi prawego śladu na ścieżce, więc przyklejając się do lewej strony można spokojnie przejechać :P
Stary młyn na Foluszu

| 05:33 środa, 29 kwietnia 2015 | linkuj maniek1981 - wydaje mi się że łańcuch :)

bobiko - ten jeden wielki "niedźwiedź" często biega luzem i jest spokojny, ten co jest na łańcuchu zawsze się jakoś rzuca, ale wygląda jakby nie lubił jak ktoś jeździ na rowerze. Jak się zatrzyma to najczęściej się uspokoi.
| 08:40 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Myśmy tamtędy z Marcinem śmignęli na Duszno, chwilę potem zaczęło śniegiem sypać ;-) I rzeczywiscie, psy były w tym jeden mega wielki ale wyjątkowo spokojne. Ciekawe czy Uziel by ich ujarzmił ;)
| 22:37 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj Ciekawe co szybciej zdechnie, pies czy łańcuch :-D
| 18:52 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj anetkas - pewno sama byś chciała sobie potrawić strave srawe :P
| 18:49 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj kubolsky - uzależnienie od Stravy mnie nie dotyczy - to tylko chwilowa przygoda, aby sobie urozmaicić jazdę sprawdzając się na segmentach :P Niewiele już ich zostało w okolicy do zaliczenia.

jerzyp1956 - przez 30 lat te krzaki tam się rozrastały i mieszkańcy zrobili z nimi porządek. Czy to dobrze, czy źle? W sumie pewno dobrze bo za parę lat i tak droga nie byłaby już przejezdna nawet rowerem. Pamiętam że 20 lat temu można tam było przejechać spokojnie samochodem.
anetkas
| 18:46 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj Zabiorę Ci tego srajfona i się skończy strawa srawa :P
| 18:10 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj No właśnie kiedyś były tam krzaki że ledwo można było tam przejechać.
kubolsky
| 17:59 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj Widziałem co z singlem zrobili. Szkoda go :(
Widzę u Ciebie pierwsze oznaki uzależnienia od Stravy. Szybko poszło... ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo