Miasto... w burzy piaskowej

Poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | dodano: 13.04.2015

Do południa szykowanie roweru na sezon wiosenno-letni - wymiana opony, kasety i łańcucha. Przy okazji zmierzyłem tani łańcuch  Sunrace CNM54, który użytkowałem zimą - w ciągu 1600 km wyciągnął się jak guma od gaci - na całej długości jakieś 1,5 cm.

Po południu runda po mieście w wietrznych warunkach, w burzy piaskowej.

| 08:38 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj @Sebek niestety nie byłem w domu gdy to mialo miejsce. Ale sądząc po moim aucie, nawet między blokowiskami wiało ostro. ;-)
GrubyTno
| 21:47 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj No ja śmignąłem w tą zamieć :) Myślałem nad wymianą napędu na Sunrace, ale skutecznie mnie zniechęciłeś :D
| 20:58 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Też jak wyszedłem z pracy i zobaczyłem swoje auto zagnojone, to się zastanawiałem o co kaman :-D
| 20:23 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Wiało dzisiaj konkretnie. Na otwartym terenie ciężko było jechać samochodem, widoczność prawie zerowa, a gdzie tu rowerem :/
| 18:50 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj U was takich burz piaskowych dzisiaj nie było? U nas z 10 razy takie przechodziły - na parapecie miałem pełno piasku, a na rowerze jak jechałem to między zębami ziarenka strzelały.
| 18:33 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj ciekawe jakby wygladało w okolicach VW;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpoto